Retourneren en ruilen
Wat is jullie retourbeleid?
Wij zijn een kleine webshop (geen Zalando😅) en willen je vragen om met bewustzijn te bestellen. Vanwege duurzaamheid, maar ook omdat wij echt ontzettend veel extra werk hebben van een retour.
Natuurlijk mag je iets retourneren als het niet aan je verwachting voldoet. Dat kan natuurlijk gebeuren.
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.
Je krijgt dan het volledige bedrag inclusief verzendkosten van het geretourneerde artikel gecrediteerd. Enkel de verzendkosten voor het retour sturen van jouw adres naar ons zijn voor eigen rekening.
Als je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Pak het alsjeblieft netjes in zoals je het ook binnen gekregen hebt. Niet in een zak of doos 'Frommelen' dan nemen wij de artikelen NIET retour:-)
Heb je met Klarna betaald?
Heb je met Klarna betaald open dan geen geschil. Wij moeten dan 15 euro extra kosten betalen. Je hoeft bij Klarna niets aan te geven, wij regelen dat met Klarna voor jou zodra je retour door ons in behandeling is genomen. Je ontvangt dat een aangepaste Factuur van Klarna.
Frankeer het pakket als een Pakket! Alleen sieraden mogen met brievenbus post opgestuurd worden.
Artikelen uit de sale kunnen wel retour gestuurd worden maar dan krijg je een shoptegoed! Dus geen geld retour.
Mogelijk hebben wij een fout gemaakt tijdens het inpakken, dat kan gebeuren! Mail ons dan gerust! Wij stellen het op prijs dat we daarin vriendelijk als Sisters benaderd worden. Wij werken op volle kracht, maar kunnen ook fouten maken❣️
Hoe stuur je je retour op de juiste manier op?
Stap 1
Verpak de producten indien mogelijk in de originele verpakking (luchtkussen tas of doos). Vouw de kleding heel netjes op zoals je het ook ontvangen hebt. Frommel het niet zomaar in de doos of zak.
Stap 2
Vul het retourformulier(Download hier ) volledig in en stop dit bij je verpakking. Mocht je geen printer hebben dan mag je het formulier ook overschrijven:-)
Retouren zonder dit formulier worden niet in behandeling genomen!
Stap 3
Om gebruik te maken van dit recht stuur je eerst een mail met de artikelen die je terug wilt sturen naar retouren@the-twosisters.nl dit betreft de aanmelding, als je de mail hebt verstuurd mag je je retour verzenden. Wij reageren niet op deze mail het is dus puur als aanmelding voor jouw retour. Als je wilt weten of je pakket bij ons binnen is gekomen mag je de Track en Trace van dat pakket even checken:-)
Stap 4
Noteer het volgende adres op je retourzending:
TheTwosisters
Siebengaweg 2
8444 DD Heerenveen
Stap 5
Frankeer het pakket als een Pakket! Alleen sieraden mogen met brievenbus post opgestuurd worden.
Stap 6
Verzend je retour via een PostNL servicepunt dus geen DHL .
Retourvoorwaarden
Alleen onbeschadigde en vanzelfsprekend ongedragen sieraden en kleding mogen retour. Indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking toevoegen (luchtkussen envelop of doos) en voldoende voorzien van frankering inclusief ingevuld retourformulier. Retouren die hier niet aan voldoen, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd.
Wij geven geen garantie op het verkleuren van de kleding of beschadigingen aan de zijden rokken, kimono's, sets en jurken. De zijden kleding is heel kwetsbaar en wij controleren die zorgvuldig voordat wij het naar jou verzenden (zoals alles:-)) Ook op andere beschadigingen van buitenaf geven we geen garantie. Op ritsen geven we ook geen garantie.
De katoenen Gypsy rokken hebben ongeveer 80 meter aan stiksels die met de hand genaaid zijn. Soms laat er een stikseltje los:-) wij vragen je om dat even bij een lokale coupeuse te laten repareren Sister. Zo werken we samen aan een meer duurzame wereld!
De retourvoorwaarden op een rijtje:
- Retourkosten zijn voor eigen rekening en ook de eventuele risico’s van het verzenden is de verantwoording van de klant
- Retourzendingen waar geen ingevuld retourbiljet met naam en ordernummer genoteerd zijn, worden tot 1 maand na datum van ontvangst bewaard. Na deze periode wordt de retour in onze eigen administratie verwerkt en kan hier geen aanspraak meer op gemaakt worden
- Bij omruiling zijn ook de retourkosten voor eigen rekening net zoals het versturen van je nieuwe artikel:-)
- Je stuurt een mail met het aanmelden van je retour naar retouren@the-twosisters.nl
Voldoet je retour niet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je retour weigeren.
Terugbetaling
Wij betalen na ontvangst van de goederen het factuurbedrag binnen 14 dagen aan je terug. Zowel de kosten als het risico van verzenden (bijvoorbeeld als een zending kwijt raakt bij PostNL) zijn bij een retournering voor eigen rekening. Wil je dus zeker zijn dat het pakketje bij ons aankomt, verstuur dan je retour per brieven buspakje of pakket.
Veel liefs,
Ingrid
The-Twosisters B.V.
Siebengaweg 2
8444 DD Heerenveen
info@the-twosisters.nl
06-638699960
KVK 01137964
BTW NL 001399991B66