Added to cart!

Give customers more details.

View my cart (0)

⭐️ Het hele weekend 10% KORTING op de gehele Collectie ⭐️ gebruik de code: Lente ⭐️

Meest gestelde vragen en service

Meest gestelde vragen en service

  • Snelle verzending

    Snelle verzending

    Alle orders worden binnen 24 uur verzonden. Dus iedere werkdag.

  • Bereikbaarheid

    Bereikbaarheid

    We proberen atijd bereikbaar te zijn, maar voor het snelste antwoord stuur je even een mail!

  • Zijn jullie echt?

    Zijn jullie echt?

    We zijn een echte wesbhop in Nederland en super betrouwbaar!

Ruilen en Retouren

Retourneren

Wij zijn een kleine webshop (geen Zalando😅) en willen je vragen om met bewustzijn te bestellen. Vanwege duurzaamheid, maar ook omdat wij echt ontzettend veel extra werk hebben van een retour.

Natuurlijk mag je iets retourneren als het niet aan je verwachting voldoet. Dat kan natuurlijk gebeuren.

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.

Je krijgt dan het volledige bedrag inclusief verzendkosten van het geretourneerde artikel gecrediteerd. Enkel de verzendkosten voor het retour sturen van jouw adres naar ons zijn voor eigen rekening.

Als je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Pak het alsjeblieft netjes in zoals je het ook binnen gekregen hebt. Niet in een zak of doos 'Frommelen' dan nemen wij de artikelen NIET retour:-)

Frankeer het pakket als een Pakket! Alleen sieraden mogen met brievenbus post opgestuurd worden. 

Artikelen uit de sale kunnen wel retour gestuurd worden maar dan krijg je een shoptegoed! Dus geen geld retour. 

Mogelijk hebben wij een fout gemaakt tijdens het inpakken, dat kan gebeuren! Mail ons dan gerust! Wij stellen het op prijs dat we daarin vriendelijk als Sisters benaderd worden. Wij werken op volle kracht, maar kunnen ook fouten maken❣️

Hoe stuur je je retour op de juiste manier op?

Stap 1

Verpak de producten indien mogelijk in de originele verpakking (luchtkussen tas of doos). Vouw de kleding heel netjes op zoals je het ook ontvangen hebt. Frommel het niet zomaar in de doos of zak.

Stap 2

Vul het retourformulier( kun je hier downloaden)

volledig in en stop dit bij je verpakking. Mocht je geen printer hebben dan mag je het formulier ook overschrijven:-)

Retouren zonder dit formulier worden niet in behandeling genomen!

Stap 3

Om gebruik te maken van dit recht stuur je eerst een mail met de artikelen die je terug wilt sturen naar retouren@the-twosisters.nl dit betreft de aanmelding, als je de mail hebt verstuurd mag je je retour verzenden. Wij reageren niet op deze mail het is dus puur als aanmelding voor jouw retour. Als je wilt weten of je pakket bij ons binnen is gekomen mag je de Track en Trace van dat pakket even checken:-)

Stap 4

Noteer het volgende adres op je retourzending:

TheTwosisters
Siebengaweg 2
8444 DD Heerenveen

Stap 5

Frankeer het pakket als een Pakket! Alleen sieraden mogen met brievenbus post opgestuurd worden. 

Stap 6

Verzend je retour via een PostNL servicepunt dus geen DHL .

Retourvoorwaarden

Alleen onbeschadigde en vanzelfsprekend ongedragen sieraden en kleding mogen retour. Indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking toevoegen (luchtkussen envelop of doos) en voldoende voorzien van frankering inclusief ingevuld retourformulier. Retouren die hier niet aan voldoen, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd.

Wij geven geen garantie op het verkleuren van de kleding of beschadigingen aan de zijden rokken, kimono's, sets en jurken.  De zijden kleding is heel kwetsbaar en wij controleren die zorgvuldig voordat wij het naar jou verzenden (zoals alles:-)) Ook op andere beschadigingen van buitenaf geven we geen garantie. Op ritsen geven we ook geen garantie. 

De katoenen Gypsy rokken hebben ongeveer 80 meter aan stiksels die met de hand genaaid zijn. Soms laat er een stikseltje los:-) wij vragen je om dat even bij een lokale coupeuse te laten repareren Sister. Zo werken we samen aan een meer duurzame wereld!

De retourvoorwaarden op een rijtje:

  • Retourkosten zijn voor eigen rekening en ook de eventuele risico’s van het verzenden is de verantwoording van de klant
  • Retourzendingen waar geen ingevuld retourbiljet met naam en ordernummer genoteerd zijn, worden tot 1 maand na datum van ontvangst bewaard. Na deze periode wordt de retour in onze eigen administratie verwerkt en kan hier geen aanspraak meer op gemaakt worden
  • Bij omruiling zijn ook de retourkosten voor eigen rekening net zoals het versturen van je nieuwe artikel:-)
  • Je stuurt een mail met het aanmelden van je retour naar info@the-twosisters,nl (daar reageren we niet op)

Voldoet je retour niet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je retour weigeren.

Terugbetaling

Wij betalen na ontvangst van de goederen het factuurbedrag binnen 14 dagen aan je terug. Zowel de kosten als het risico van verzenden (bijvoorbeeld als een zending kwijt raakt bij PostNL) zijn bij een retournering voor eigen rekening.  Wil je dus zeker zijn dat het pakketje bij ons aankomt, verstuur dan je retour per brieven buspakje of pakket.

Veel liefs,

Ingrid

Ruilen

Heb je iets besteld, maar is de maat toch net iets te groot of te klein en heb je liever een andere kleur? Dan kan natuurlijk. Bestel het juiste artikel dan opnieuw in de webshop en stuur het andere artikel retour.

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@the-twosisters.nl Wij zijn ongelooflijk blij met jou als klant en proberen altijd samen naar een oplossing te zoeken:-) wat ook altijd lukt!

Leidt dit echter niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen over verzending

Hoeveel verzendings- en afhandelingskosten betaal ik?

Brievenbuspost PostNL
Nederland € 4,75
België en Duitsland € 9,80

Pakketpost PostNL
Nederland € 7,95
België en Duitsland € 9,80

Gratis verzending boven     
Nederland € 75.00
België en Duitsland € 100.00

Kan ik iets toevoegen aan de bestelling die ik zojuist heb geplaatst?

Na het afronden van het bestelproces wordt je bestelling direct in behandeling genomen. Je kunt er dus niets meer aan toevoegen. Natuurlijk ben je vrij om hierna een nieuwe bestelling te plaatsen. Het is ook niet mogelijk om je bestelling te annuleren als die eenmaal geplaatst is. Natuurlijk kun je wel artikelen retourneren.

Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan ook twee keer verzendkosten?

Iedere bestelling wordt beschouwd als een aparte order en daarom ook apart geleverd. De verzendkosten dekken de kosten die wij maken om je bestelling verzendklaar te maken, te controleren, te vervoeren en af te leveren. Omdat deze handelingen bij elke bestelling plaatsvinden, rekenen wij ook bij elke bestelling verzendkosten.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Zodra wij je bestelling verzonden hebben ontvang je van ons een verzendbericht per mail, vanaf dat moment geldt de volgende verzenduur:

Brievenbuspost 1 - 2 werkdagen*  (PostNL bezorgt vanaf 2014 geen brievenbuspost meer op Maandag)

Pakketpost via PostNL 1 werkdag*

*Let op: dit is een indicatie

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aangekomen is?

Bij pakketpost kun je mailen naar info@two-sisters.nl om je ordernummer door te geven. Je order is verzekerd tegen verlies en/of schade bij verzending door PostNL wij zullen je bestelling opnieuw versturen of vergoeden.

Vragen over betalingen

Op welke manieren kan ik betalen in de Webshop?

Je kunt betalen via iDEAL, Klarna achteraf betalen, Bancontact, Creditcard en PayPal.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via iDEAL?

Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via iDEAL.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via PayPal, Creditcard en Klarna achteraf Betalen?

Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via Klarna, Paypal en Creditcard, Maar wij betalen wel extra kosten daarvoor. Dus voor ins is het fijn als je gewoon met Ideal Betaald!

Veelgestelde vragen

Hebben jullie een fysieke winkel?

We hebben een Online shop en geen Fysieke winkel. We begrijpen dat het soms lastig is omdat je niet kunt passen. Daarom hebben we een uitgebreide omschrijving van ieder artikel en kun je fijn thuis in je eigen omgeving rustig passen.

Mocht je er niet uitkomen willen we jou natuurlijk helpen! Mail of app ons gerust!

Staan jullie ook op Festivals?

Mwhaaa, wij houden ongelooflijk veel van Festivals en markten. Maar helaas is het logistiek (i.v.m. voorraad) niet mogelijk om op markten en Festivals te staan.

Verkopen jullie ook aan winkels?

Wij verkopen onze prachtige artikelen alleen in onze eigen webshop.

De reden daarvoor is dat we met hele kleine ateliers werken en die atliers kunnen geen grote productie aan.

Dat willen we ook zo houden en we zijn al heel blij met ieder artikel dat binnenkomt!

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met ons via info@the-twosisters.nl.
We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Je mag ons ook bellen of Whatsappen: 06 - 38699960

Stuur ons een berichtje!

Contact formulier

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Registreer